تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 248
  • کد خبر : ۶۲۴۸
تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام
مدیر عامل‌ منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام،دکتر نادر ثناگو مطلق افزود: این سیستم  شامل مراکز کنترل اعلام حریق آدرس پذیر، آشکار ساز دودی ، آشکار ساز حرارتی، آژیر فلاشر، شاسی اعلام حریق آدرس پذیر و ماژورهای مربوطه است که توسط این شرکت در حال تولید است.
وی با بیان اینکه حدود هفت کشور در دنیا تولید کننده این سیستم به صورت کامل هستند اظهار داشت:
سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر برای پروژه های بسیار بزرگ استفاده که به خوبی قابلیت شناسایی نقطه حریق را دارد.
ثناگو مطلق خاطر نشان با بیان اینکه این مجموعه از نخستین شرکت ها در کشور است که موفق به ساخت این محصول شده تصریح کرد: 
ظرفیت تولی  اسمی این شرکت سالیانه 150 هزار قطعه است، این در حالی است که  این در صورت تامین مواد اولیه و تجهیزات ظرفیت تولید آن به  300 هزار قطعه در سال نیز خواهد رسید.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه با افزایش تولیدات توسط این شرکت زمینه برای صادرات محصول نیز فراهم می شود خاطر نشان کرد: با تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر توسط تولید کننده داخلی از خارج شدن میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری می شود.
وی ادامه داد: این سیستم با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت متخصصان کشورمان بومی سازی که بخش زيادي از نیاز کشور به واردات این محصول  را رفع می کند.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0