تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 357
  • کد خبر : ۷۴۳۴
اطلاعیه منطقه ویژه اقتصادی پیام در خصوص خبر كشف ۲۹۰ دستگاه ماینر قاچاق

در پی انتشار خبری مبنی بر کشف ۲۹۰ دستگاه ماینر قاچاق در انبار یک شرکت صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام در رسانه‌های معتبر داخلی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن قدردانی از فعالیت‌های پیشگیرانه و ارزنده نهادهای نظارتی و انتظامی، برای رفع شائبه بوجود آمده و جهت تنویر افکار عمومی موارد زیر را به اطلاع مردم عزیز می رساند :
1- در ارتباط با کشف 290 دستگاه ماینر قاچاق، ماینرهای مشاهده شده توسط نهاد نظارتی دارای اسناد ترخیص قطعی بوده و دارای قبض انبار رسمی با ذکر شماره سریال می‌باشند؛ و اساساً موضوع کشف قاچاق موضوعیت ندارد.  
2- هیچ شرکتی بدون اخذ مجوزهای لازم از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام امکان فعالیت در این منطقه را ندارد. بر همین اساس شرکت‌ مذکور دارای مجوز تخصصی استخراج رمزارز و پروانه بهره برداری می باشد؛ بنابراین هیچ فعالیت بدون مجوز رسمی انجام نگرفته است.
3- باتوجه به بررسی صورت گرفته و بنا بر اعلام شرکت مستقر در پیام، در حال حاضر هیچ عملیات استخراج رمز ارز صورت نگرفته و دستگاه ها در مرحله تست و آزمایش می باشند. همچنین بنابر مستندات ارایه شده، تمام هزینه برق مصرفی طبق تعرفه رمزارز پرداخت گردیده است. و همچنین برق این شرکت همچون سایر شرکت های مستقر در زمانبندی خاموشی منطقه، قطع می باشد.

4- منطقه ویژه اقتصادی پیام آمادگی دارد نسبت به بررسی هرگونه ادعا و شائبه تخلف صنفی و فعالیت غیر مجاز هریک از شرکت‌های مستقر در منطقه مراتب را بررسی و به مراجع ذیصلاح گزارش نماید.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0