تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 263
  • کد خبر : ۶۲۲۰
مطالبه صنعتگران رفع قوانین دست و پاگیر است
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان توليد، مانع زدايي ها و پشتيباني ها عنوان كرد: يكي از موانع جدي بر سر راه توليدكنندگان، قوانین دست و‌ پاگیر و‌بور‌وکراسی هاي اداري پيچيده است كه توسعه فعاليت ها در توليد نيازمند اصلاح اين قوانين می باشد.

به گزارش روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام، دكتر نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به حضور شركت هاي توليدي و صنعتي فعال در اين منطقه و از سوي ديگر تحقق هر چه بهتر شعار سال، به صورت مرتب نشست هايي با صاحبان اين صنايع با هدف بررسي مشكلات و موانع احتمالي پيش پاي آنها  در حال برگزاري است.
وي اضافه كرد: یکی از مشکلات اساسی این صنایع قوانین پیچیده که سد راهی براي  تولید و‌ توسعه اشتغال آنها شده مي باشد، كه منطقه در تلاش است تا بتواند بخشي از اين قوانين را بر اساس قانون و اختيارات خود اصلاح و يا تسهيل سازد.
ثناگو مطلق ادامه داد: با اين وجود بخش زيادي از اصلاح اين روند نياز هماهنگي و همكاري ساير دستگاه ها و سازمان ها است كه آنها نيز بايستي پاي كار آمده تا با يك همت جمعي بتوانيم در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري براي حمايت از توليد و توسعه اشتغال در منطقه و به دنبال آن كشور گام هاي اساسي برداريم.
وي خاطر نشان كرد:  توسعه زير ساخت ها، تسهيل سازي روند حضور سرمايه گذاران در منطقه، اعمال برخي معافيت ، مشوق ها و هماهنگي با ساير دستگاه ها با هدف انتقال مشكلات توليدكنندگان به اين دستگاه ها و كمك به رفع آنها از جمله اقداماتي است كه امروز به صورت جدي در منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در حال انجام است.
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام تصريح كرد: همچنين با توجه به شيوع ويروس كرونا، در قالب سامانه پالت بسياري از خدمات با هدف جلوگيري از رفت و آمدهاي غير ضروري سرمايه گذاران و از سوي ديگرتسريع در روند خدمات رساني به آنها به صورت غير حضوري در منطقه در حال اجرايي  شدن است.
ثناگو مطلق گفت: عزم منطقه بر اين است كه با تمام توان مشكلات بر سر راه توليد كنندگان برداشته شود اما در اين راه نيازمند به همكاري ساير دستگاه ها نيز هستيم و از ظرفيت اين نهادها براي رفع مشكلات بخش صنعت كه در نهايت توسعه اشتغال و خودكفايي هر چه بيشتر كشور را در بسياري از توليدات به همراه خواهد داشت به بهترين شكل ممكن استفاده خواهيم كرد.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0