تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 269
  • کد خبر : ۶۲۱۴
صنعتگران پیشگامان خط مقدم جنگ اقتصادی
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام، در پيامي ضمن تبريك فرارسيدن دهم تيرماه روز ملي صنعت و معدن گفت: در شرايطي كه كشور عزيزمان با شديدترين تحريم هاي اقتصادي قرار گرفته، صنعتگران و توليدكنندگان به عنوان پيشگامان خط مقدم جنگ اقتصادي از تمام توان براي خنثي كردن اين تحريم ها پاي كار آمده اند.

به گزارش روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام، نادر ثناگو مطلق افزود: صنعتگران اين مرز و بوم با وجود تمام محدوديت و كمبودها ناشي از فشار اقتصادي آناني كه سال ها است چشم طمع به اين مرز و بوم دوخته اند اجازه ندادند كه روند توليد در كشورمان براي لحظه اي نيز متوقف شود.
وي اضافه كرد: به بركت همت و عزم جدي توليد كنندگان و صنعتگران داخلي بود كه امروز ايران اسلامي توانسته نه تنها از سد تحريم هاي ناجوانمردانه عبور كند بلكه در بسياري از بخش ها نيز به خودكفايي رسيديم تا در منطقه و حتي دنيا حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.
ثناگو مطلق در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي خاطر نشان كرد: با هدف تحقق هر چه بيشتر منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي در راستاي حمايت از توليد، پشتيباني و مانع زدايي از صنعتگران و توليدكنندگان به عنوان يكي از برنامه هاي مهم منطقه در حال اجرايي شدن است.
وي تصريح كرد: اينجانب ضمن تبريك فرارسيدن روز ملي صنعت و معدن به تمامي صنعتگران كشورمان، تمام توان خود  را براي حمايت از بخش توليد و صنعت كشور با هدف توسعه توليد داخلي و اشتغال زايي به كار بسته ايم تا سهم هر چند كوچك خود را در پيشرفت ايران عزيزمان ايفا كرده باشيم.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0