تماس با ما
سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 683
  • کد خبر : ۵۰۹۵
دفاع مقدس ایثارگری همیشه جاوید در تاریخ ایران زمین
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس صحنه دلاوری و ایثارگری مردمانی بود که برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاوید خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه جنگ هشت ساله، جنگ ابرقدرت ها علیه ایران بود افزود: رزمندگان با توکل به خدا، تاسی از اهل بیت و با دستانی خالی به کارزار نابرابری وارد شدند که جز لطف و هدایت الهی چیزی نمی توانست آنها را به پیروزی نزدیک کند.

وی اضافه کرد: ملت ما در این حماسه عظیم، هشت سال مقاومت کردن و ایستادگی آن هم با دستان خالی را به تمام انسان های آزاده و وارسته دنیا به خوبی نشان داد و در واقع این نبرد آزمونی برای نشان دادن حقانیت ملت ایران بود.

ثناگو مطلق ادامه داد: ایستادگی، مقاومت، از خودگذشتگی و ایثار ایرانیان در این جنگ، موجب شد تا تمام دسیسه های دشمنان این مرز و بوم که خیال فتح کشورمان را در سر می پروراندند نقش بر آب شده و در واقع به فرصتی برای اثبات توانایی های انقلاب و ملت تبدیل شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: مردم ایران با اطاعت از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و به عشق دفاع از اسلام، نظام و کشورشان در برابر دشمن متجاوز برخاستند و صحنه های زیبایی از وحدت ملی را به نمایش گذاشتند، صحنه هایی که شاید تا پیش از این در تاریخ هیچ کشوری دیده نشده است.

در بخش پایانی این پیام، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام می افزاید: با گذشت چندین سال از هشت سال جنگ تحمیلی، این بار نیز مردم ایران اسلامی با گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری و تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آنان که همچنان خیال در هم شکستن وحدت مردمان این دیار را در سر می پرورانند ایستاده و لحظه ای از آرمان ها و ارزش های خود کوتاه نخواهند آمد.

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0