تماس با ما
پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 3489
  • کد خبر : ۱۹۶۲
next    /  3 prev
مدیر عامل فرودگاه پیام :
اخلاص رمز پیروزی بسیج است
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام بسیج را كانون اخلاص ، عشق و ایثار خواند و گفت اخلاص یکی از بارزترین ویژگی های نیرو های بسیجی است .

به گزارش روابط عمومی فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ، دکتر ثناگو مطلق صبح روز چهارشنبه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در دیدار با اعضای شورای پایگاه مقاومت شهدای گمنام فرودگاه پیام با تاسی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که بسیج را مظهر جوان با انگیزه ، با توکل ، با خدا و دارای اعتماد به نفس و اهل کار و ابتکار خطاب فرموده بودند گفت : نیروی ارزشمند بسیج به عنوان یک سرمایه ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی بوده که  نه در کلام بلکه درعمل خدمات قابل توجهی در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی ، عمرانی و محرومیت زدایی در سطح کشور ایفا نموده است .

مدیر عامل فرودگاه پیام در ادامه با اشاره به سخن شهید همت ( برای اینکه خدا , لطفش و رحمتش و آمرزش شامل حا ل ما بشود , باید اخلاص داشته باشیم ) یادآور شد اقدامات و فعالیت های بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف کشور قابل تقدیر و ستایش است و همین داشتن اخلاص  درانجام خدمات است که جزو مهم ترین شاخصه  این نیروی ارزشمند مردمی است .

دکتر ثناگو مطلق همچنین به فرمان حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل ارتش بیست میلیونی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : یادآوری دلاور مردی های بسیجیان ، رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و باعظمت است و قطعا بسیجیان امروز باید برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  اخلاص این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند .

دگتر ثناگو مطلق در پایان خاطر نشان کرد : خوشبختانه تا کنون بسیج  در همه صحنه ها، ازجمله صحنه های علمی و پژوهشی و فرهنگی  نقش موثر و قابل توجهی داشته و باید به اهمیت نقش بسیج در ارتقای سطح علمی- فرهنگی توجه شایانی شود .

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0