تماس با ما
جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 358
  • کد خبر : ۶۲۸۴
نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی شركت خدمات هوایی پیام
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی این شرکت خبر داد و گفت: این سند برای تصویب نهایی به سازمان امور استخدامی کشوری ارسال شده است.

                                                                  

 

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، دکتر نادر ثناگو مطلق با اشاره به نشست سه جانبه ای که با حضور علیرضا شاهپری رییس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی و هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این سند به سازمان استخدامی کشور ارسال که به محض تصویب شدن می توان نسبت به اخذ شناسه برای کارکنان فاقد شناسه و برگزاری آزمون برای جذب نیرو با هدف تقویت بدنه کارشناسی شرکت خدمات هوایی پیام  اقدام کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبدیل وضعیت بیش از  ۲۰ نفر از پرسنل  از ابتدای سال جاری تا کنون اظهار داشت: هم اکنون روند اداری  تبدیل وضعیت نیروی های مشمول در پیام در حال انجام است با این وجود  برای برخی از نیرو ها  مشکلاتی در خصوص تبدیل وضعیت آنها  به وجود آمده که سبب کند شدن روند تبدیل وضعیت آنها شده است.   

ثناگو اضافه کرد: به همین منظور در نشستی که در منطقه پیام برگزار شد، مقرر گردید که با همکاری  وتعامل سازنده سازمان امور استخدامی کشور،  راهکارهایی برای برداشتن موانع با هدف سرعت بخشی به روند تبدیل وضعیت افراد مشمول صورت گیرد. 

مدیر عامل پیام خاطر نشان کرد: هدف ما بر این است که از ظرفیت های قانونی برای افرادی که شرایط بهره مندی از قوانین استخدامی را دارند به بهترین شکل استفاده شود.
دکتر ثناگو مطلق خاطر نشان کرد : همچنین ارتقاء بهره وری وآموزش منابع انسانی برای ارائه خدمات مطلوب تر یکی از موضوعاتی است که در حوزه های مختلف در حال انجام است .

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0