.Default.reDropDownBody { min-width: 60px; }
پنج‌شنبه, 3 اسفند 1396
عنوان : آموزش مایه رشد و توسعه منابع انسانی است
تاريخ :
 ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ 
ساعت : ۹:۴۰:۲۸

توسعه ، بهبود و ارتقاء کیفیت از اولویت های مهم مدیریتی در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، مهندس حسن پسندیده مدیرکل مدیریت عملکرد و مدیر تعالی کیفیت شرکت خدمات هوائی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، با بیان این مطلب افزود، از جمله مصادیق رشد و تعالی شرکت ها، فعالیت در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار و اجرای برنامه هایی نظیر مدیریت کیفیت بوده و عمل گرایی در سیستم مدیریت کیفیت،  گام نخست این فرآیند محسوب میشود.
 وی اذعان داشت در سیستم مدیریت کیفیت آموزش مایه رشد و توسعه منابع انسانیست و کیفیت نیز پلی برای دستیابی به رضایت مشتری محسوب می شود، از اینرو با توجه به اولویت برنامه ای دکتر زرندی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل  شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام و اهتمام ویژه ای که نسبت به ارتقاء توسعه کیفیت در شرکت و ارائه خط و مشی و توصیه ای لازم در این ارتباط، از ابتدای سال1396،  توجه به تعالی وتوسعه کیفیت درشرکت پیام در دستورکار قرارگرفت.
مدیر تعالی کیفیت شرکت پیام تصریح کرد، در این راستا و در گام نخست ، 6 نفر از مدیران و کارشناسان مرتبط و از واحدهای تاثیرگذار در روند ارتقاء کیفیت خدمات شرکت خدمات هوائی و منطقه ویژه اقتصادی پیام ازجمله مدیریت عملکرد و تحول اداری ، معاونت هوانوردی و فرودگاهی و معاونت منطقه ویژه اقتصادی به دوره‌های آموزشی ؛ آشنایی با مدل ICTINQA و روشهای خودارزیابی و تدوین اظهارنامه و دوره تربیت ارزیاب و منطق رادار ، به انجمن کیفیت ایران معرفی شدند و به‌ منظور حمایت از فعالیت‌های مرتبط با بهبودکیفیت ،بودجه لازم اختصاص یافت و  جهت استقرار رویکرد "جایزه ملی کیفیت ایران" در شرکت ،فعالیت خود را بصورت نظام مند آغاز نمود.
پسندیده گفت : رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شرکت و توجه به مسوولیت پذیری کلیه حوزه ها و رده های مدیریتی در شرکت پیام تاکید داشته و در این راستا مدیر تعالی کیفیت و اعضای کمیته راهبری متشکل از معاونین و مدیران کل ادارات شرکت را منصوب نموده و شخصاً موضوعات مربوط به تعالی کیفیت را نظارت و پیگیری می‌نمایند . 
مهندس پسندیده افزود: فرآیند خودارزیابی و خود اظهاری در شرکت پیام با الگوبرداری از روش ارائه‌شده در مدارک بنیاد کیفیت اروپا صورت پذیرفته و به معرفی پروژه‌های بهبود مبتنی بر فرصت‌های بهبود شناسایی‌شده، تهیه منشور پروژه ، اولویت‌بندی و انتخاب پروژه‌های بهبود بر اساس دستورالعمل آثار و تلاش،تهیه برنامه زمان‌بندی و جاری‌سازی پروژه‌های منتخب ،تهیه اظهارنامه بر اساس الگوی معرفی‌شده در وب‌سایت انجمن کیفیت ایران ، در این راستا پرداخته است. 
وی اذعان داشت مقرر است ارزیابان جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اواخر بهمن ماه به منظور بررسی و ارزیابی فعالیتهای توسعه و بهبود کیفیت به این شرکت مراجعه نمایند.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات هوایی پیام می باشد. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است.

DOURAN Portal V4.0.3.0

V4.0.3.0